fbpx

Elektronické sčítanie obyvateľstva 2021 – dôvody prečo sa zapojiť !

Určite ste už zaregistrovali, že na Slovensku momentálne prebieha historicky prvé elektronické sčítanie obyvateľov. Vedeli ste, že prvé veľké sčítanie všetkých obyvateľov sa na území Slovenska uskutočnilo už v 18. storočí? Prvé sčítanie v histórii samostatného Slovenska sa realizovalo v roku 2001, a to Štatistickým úradom Slovenskej republiky. Tento veľmi náročný byrokratický proces sa v dobe elektronizácie posunul do online sveta. Práve toto riešenie je nielen ekologické, ale aj rýchle a presné. A čo naviac, trvá to len pár minút.

Veľmi interaktívny a prehľadný web

Štatistický úrad pripravil aj web www.scitanie.sk , kde sa okrem celého postupu sčítania môžete dozvedieť aj aktuálne novinky, ako napríklad to, že po prvom týždni sčítania sa doň zapojilo takmer 1 950 000 obyvateľov. Zatiaľ vedie Bratislavský kraj a zaostáva Košický kraj.

Prečo sa sčítať?

Okrem toho, že je povinnosťou každého občana sčítať sa, je tento štatisticky najnáročnejší a najrozsiahlejší úkon veľmi podstatný pre posudzovanie a vyhodnocovanie mnohých štatistických ukazovateľov. Údaje zo sčítania môžu prispieť k zlepšeniu regionálneho rozvoja, dopravnej situácie, budovaniu služieb, škôl a škôlok, úpravu daní či čerpaní eurofondov. Každý občan teda môže pomôcť zlepšiť svoje okolie, obec a celkový život na Slovensku.

Čo by ste mali vedieť pri sčítani?

Ako sme spomínali, pre účely sčítania je potrebné, aby tak urobil každý obyvateľ Slovenskej republiky, a teda každý kto má na Slovensku trvalý, prechodný alebo tolerovaný pobyt.

Okrem toho:

  • SODB 2021 je prvým integrovaným sčítaním a prvým plne elektronickým sčítaním v SR.
  • Sčítací formulár na sčítanie domov a bytov obsahuje 18 otázok.
  • Formulár je dostupný okrem slovenského jazyka aj v  maďarskom, rómskom, rusínskom, ukrajinskom, anglickom, francúzskom a nemeckom jazyku.
  • Na prihlásenie sa do sčítacieho formulára je potrebné zadať Vaše rodné číslo. Ak ste obyvateľ bez rodného čísla do sčítacieho formulára sa prihlásite zadaním Vášho dátumu narodenia a pohlavia.
  • V prípade 4-člennej rodiny s dvoma maloletými deťmi je potrebné, aby sa každý člen rodiny samostatne sčítal. Nestačí teda, že sa zapojí manžel a uvedie, že je ženatý.  Aj druhý z manželského páru je povinný sčítať sa, pričom sa identifikuje prostredníctvom svojho rodného čísla. Rovnako aj každé dieťa sa sčítava samostatne použitím jeho rodného čísla, čiže rodič alebo zákonný zástupca za neho vyplní celý formulár.
  • V prípade nesčítania môže byť obyvateľovi udelená pokuta obcou od 25 do 250 eur. Preto ak máte doma starých rodičov, ktorí nemajú prístup k internetu, pomôžte im a urobte to za nich.
  • Obec zabezpečí stacionárnych asistentov vo vybraných zariadeniach, ktoré sa nachádzajú na území obce, takže v prípade, že máte otázky k sčítaniu, kontaktujte vašu obec.
  • Vzor sčítacieho formulára si môžete pozrieť na stránke www.scitanie.sk, a link na slovenskú verziu prikladáme TU.

Sčítanie podporuje aj prezidentka

Do sčítania sa zapojila aj prezidentka Slovenskej republiky, Zuzana Čaputová. Urobila tak hneď v deň začiatku sčítania, 15. februára 2021. Pani prezidentka povzbudila všetkých obyvateľov, aby sa do sčítania zapojili. Ako sama uvádza: „Je to príležitosť raz za desať rokov odovzdať údaje štátu práve pre to, aby z toho mohli vyplývať naše práva a možnosti.“

Do sčítania sa môžete zapojiť už TERAZ!

94 komentárov
  1. dobry den

    urobte si v tomto scitani poriadok

    chcel som scitat svoju mamu , ktora ma 89 rokov a nie je mi to umožnene

  2. Dobrý deň,
    Chcem sa spýtať, dá sa dodatočne vytlačiť potvrdenie o ščítaní, keď to nebolo vytlačené po ukončení ščítania ?

  3. Dobrý deň, chcem sčítať svoju mamu a jej manžela,, ktorí bývajú inde ako majú trvalý pobyt a neviem im udať súpisné číslo. Bývajú v chatovej oblasti, kde mi neberie číslo chaty. Ako mám postupovať.
    Ďakujem

  4. ako sa sčítajú ľudia ktorí nemajú sa ako pripojiť alebo nemajú technické znalosti s pc . bezdomovci ladia starší negramotní

  5. Prečo keď som v dôchodkovom veku sa pýtate na zamestnianie a nie tam možne uviesť, že som dôchodkyňa.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. Avšak podľa informácií zo stránky http://www.scitanie.sk sa má každý obyvateľ sčítať raz s uvedením správnych údajov. Systém však obyvateľovi umožňuje pod jedným rodným číslom odoslať formulár 2 krát, pri treťom pokuse obyvateľ bude upozornený, že vyčerpal maximálny možný počet pokusov sa sčítať. Duplicity budú odstránené pri spracovaní údajov. Relevantnosť duplicitných formulárov je určená podľa vyplnenosti položiek a logickej súvislosti medzi nimi (vek, vzdelanie,…).

      V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  6. 1. / PREĆO TAM NIE JE KOLONKA DOCHODCA ????

    2. / AKO SA DODATOCNE VRATIM NA MOJ UZ ODOSLANY FORMULAR / CHCEM UROBIT OPRAVU /

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      S pozdravom, Tím Slovakon.

  7. Prosím o radu.
    Dcéra žije v Austrálii už 16 rokov , ale má slovenské občianstvo . V Austrálii má povolený pobyt ako rezident.
    Môžem ju zaevidovať do sčítania ja ako matka?

    S pozdravom,

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Odpoveď na Vašu otázku môžete nájsť aj v sekcii https://www.scitanie.sk/mohlo-by-vas-zaujimat/spytali-ste-sa-nas-faq?page=2 .

      Ďakujeme!

      S pozdravom, Tím Slovakon.

  8. Časť formulára som nevyplnil /nechtiac/ a už som ho odoslal chybný bez niektorých údajov, môžem formulár vyplniť znova a odoslať ho už opravený ? Ďakujem za informáciu.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. Avšak podľa informácií zo stránky http://www.scitanie.sk sa má každý obyvateľ sčítať raz s uvedením správnych údajov. Systém však obyvateľovi umožňuje pod jedným rodným číslom odoslať formulár 2 krát, pri treťom pokuse obyvateľ bude upozornený, že vyčerpal maximálny možný počet pokusov sa sčítať. Duplicity budú odstránené pri spracovaní údajov. Relevantnosť duplicitných formulárov je určená podľa vyplnenosti položiek a logickej súvislosti medzi nimi (vek, vzdelanie,…).

      V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  9. Nemôžem si otvoriť sčítací hárok už od prvého dňa. Mám na stránke odkza, že tento web je nedostupný. ČO mám robiť?

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  10. Formulár nemôžem vyplniť,nakoľko sa mi stále ukazuje len vzor!?. Ste komplikovaný.V októbri som nútený prizvať komisára. S pozdravom , 80 ročný dôchodca.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. Každá obec však poskytuje možnosť využiť službu asistovaného sčítania.Termín asistovaného sčítania sa z dôvodu pandemickej situácie posúva na obdobie 1. 4. 2021 – 31. 10. 2021.

      V každej obci bude zriadené kontaktné miesto, kde vám so sčítaním pomôže stacionárny asistent. Odporúčame teda kontaktovať Vašu obec s touto otázkou.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  11. Také sčítanie môžem osrať.Absolútne sa nedá dostať do toho Vášho dotazníka. Pokúšam sa tam dostať už dva týždne z môjho tabletu .Tak mi to láskavo vysvetlite….

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  12. Práve som vyplnil sčítanie. Aké mam záruky dôverovať vám. Keď ste mi neposlali email ze sa zúčastnil sčítania.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár. V našom článku sme poskytli link na stránku http://www.scitanie.sk, ktorá je oficiálnou stránkou Štatistického úradu SR, ktorý Elektronické sčítanie poskytuje. Na našej stránke ste teda nezadávali žiadne údaje, nakoľko túto možnosť na našej stránke neposkytujeme.

      Ďakujeme.

      S pozdravom, Tím Slovakon.

  13. Dobrý deň , počas sčitavanie mna a mojej rodiny doslo k nizsie uvedenej chybe. Teraz uz neviem kto je scítaný a kto nie.
    ReCaptcha verification failed invalid
    Nastali vyššie uvedené chyby pokým bola vaša požiadavka spracovaná.

    Prosím kontaktujte nás, pokiaľ si myslíte že je toto serverová chyba.

    S pozdravom
    Verčimák
    tel. 0951 115 755

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  14. Priali by sme si doklad o prihlásení sa,ale nemám telefón,je možná informácia cez mail?Rada by som o to požiadať.

  15. .Dobrý deň, v sčítacom formulári som sa pomýlila a zadala som nesprávnu adresu zamestnávateľa. Ako to možem opraviť?

  16. Dobrý deň

    mám trvalý pobyt na území SR, ale dlhodobo žijem a pracujem v zahraničí. Mám 2 maloleté deti, ktoré majú trvalý pobyt v zahraničí, kde žijem a pracujem. Majú však vydaný rodný list Matrikou Brezno a tiež aj v zahraničí. Sčítavam aj deti, či len seba?

  17. Dobrý deň,
    neviem ake císlo bytu mam napisat do policka v tabulke č. 1) , nakolko ziadne cislo , ktore som napisala (c. bytu, c. domu, supisne císlo atd) mi nevzal system,.

  18. Mladší brat ako neplatič pred niekoľkými rokmi prišiel o byt.Momentálne už niekoľko rokov býva aj pracuje v zahraničí.V identifikačnom preukaze má uvedenú adresu bytu v ktorom v minulosti býval.Keďže som s ním v kontakte mám ho zaevidovať alebo nie?

  19. Scitaval som celú rodinu, ako viem overiť, že sčítanie prebehlo v poriadku? Je to možné niekde overiť?

  20. Dobrý den,mám jeden dotaz stačí ked formular vyplní jeden člen rodiny? Alebo formular musí vyplnit aj moj manžel?

    Za odpoved dakujem a prajem pekný den. M.Brecnerová

  21. Dobrý deň, formulár som vyplnil, keď sa prihlásim znova, pustí ma to do opätovného vypĺňania formulára, je to ok, kde si overím, že moje údaje sú už zaznamenané, dík Milan

  22. dobry den neulozila som si formular …je toe potrebne? ako sa k nim teraz dostanem aby som ich vedela uložiť. dakuje za odpoved Valášková

  23. Da sa dodatočne vytlačiť potvrdenie o ščítaní ,nakoľko som zabudla vytlačiť moje aj manželové.Ďakujem

  24. Dobrý den, nejde mi prihlásiť dceru cez jej rodné čislo do sčitacieho formulára. Čo mám robiť?

  25. Prosim ako sa mám sčítať ak žije v spoločnej domácnosti starý otec, dcéra, vnučka aj pravnuk ktorý ma jeden rok. Mám sa sčítať ako 4 osoby, t.z .každá osoba samostatne. Za odpoveď vopred ďakujem.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  26. Osobná skúsenosť z histórie. Pri poslednom sčítaní v roku 2011, boli v obci Habovka len dve obyvateľky obce, ktoré sa odmietli sčítať. Jedna z nich bola zamestnankyňa obecného úradu ktorá je teraz za sčítanie v obci zodpovedná. To je nonsens. Kde je jej súdnosť? Uvažujem, či sa vôbec sčítam.

  27. Dobrý deň, dňa 19.02. som vyplnila a zaslala formulár na sčítanie obyvateľstva za mňa a aj manžela. Prišla mi správa- ďakujeme za sčítanie, ale formulár som si neulozila. Je to teda v poriadku?
    Ďakujem za odpoveď.
    S pozdravom Sylvia Maňkošová

  28. Dobrý deň, chcela by som sa informovať, či je potrebné mať vytlačený vyplnený formulár o sčítaní. Ak som si ho nevytlačila, je možné sa k nemu nejakým spôsobom znova dostať??? Vopred ďakujem za skorú odpoveď. Zostávam s pozdravom.

  29. Dobrý deň,
    sčítala som viac členov rodiny (s rôznymi adresami trvalého pobytu) ešte koncom februára.
    Zabudla som si stiahnuť potvrdenia o sčítaní.
    Ako si overím, že sú členovia mojej rodiny aozaj sčítaný?
    Ďakujem za info.
    Soňa Tóthová, NR

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  30. To ako je moc na čo sú vám informácie o tom či mám vzdelanie aj ako som ukončila školu. O 10rokou človek nedostane ani viučák lebo namiesto papiera dáte študentovi čip alebo aplikáciu. K čomu sú vám údaje o tom v čomu verím akú mám vieru . A iné kraviny môžete biť radi že som sa vôbec zapísala . Vyhrážať sa pokutou je čistá úbohosť, s čoho bi ste my ju tak vymáhali nemám žiaden majetok a som bez prímu atď…
    A viem o čo vám ide nestačí vám pandémia psicho premier xxxxx je to. A teraz nás chcete ovládať vďaka súborom mať o nás osobné záznamy .Aby ste nám mohli robiť diktatúru . Ja viem nebude to hneť ale bude čo? Máme sa na čo tešiť . Posadili ste nás za počítače aby sme si budovali závislosť na internete . A mali málo pohybu a rýchlejšie umierali lebo Slovensko ekonomicky padá .Pretože na poslaneckých stoličkách sedia zlodeji . Meníte tu socializáciu bežného štandardu . nestačí vám že priemerná rodina musí mať vlastný dom či byt že požadujete aby sme malí prímy nad 10000 e a auto aby sme deti učili závislosti na mobiloch .Lebo keď to nemáme a okolie už takých to ľudí považuje za chudákov sociálka sa vyhráža odoberaním detí . A takto môžem pokračovať ďalej ,tlačíte na rodiny nesplniteľné štandardy. Keť chcete aby sme spĺňali tieto štandardy .Tak nám dajte aj také podmienky na život aby sme to vedeli splniť všetci .Bez podmienok ,a nie vi tu pridávate ďalší štandard že internet musí mať každí inak človek ani neexistuje a čo je horšie považuje sa to už za zanedbávanie detí . Len tak ďalej ,čo je na tom najhoršie že ste tieto nároky tak vnútili ľudom do hlavy že to považujú za samozrejmosť. Tak a teraz nám vnucujte do hlavy že peniaze nepotrebujeme mať na ruke aby keď budeme platiť kartou aby sme boli ľahšie ovplyvniteľný na väčšie míňanie peňazí . Tým že sú otvorené len potraviny podporujete závislosť na jedle . Či závislosti na liekoch lebo máte zmluvy s farmakami. Mám pokračovať ? Skúšate tu na naše hlavy finty aby sme sa nechali vami ovplyvňovať . Už DOSŤ!!!!!!!!!!!!!!!! Na to to vám neskočím . Nikto ani vy ani premiér nikto nám tu nemôže rozkazovať . Sme slobodné duše .Narodili sme sa s holým zadkom a z holím zadkom aj zomrieme . Nenecháme si srať na hlavu . Čo myslíte dokedy vám toto všetko budeme tolerovať? Super a to ešte si nemôžem povedať svoj názor anonymne .Užas všade musím pchať svoje osobne údaje a že ochrana . To určite

  31. Dcéra nemá trvalý pobyt na Slovensku iba má slovenské občianstvo a slovenský pas. Má sa sčítať?

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  32. Dobrý deň, prednedávnom som sa „sčital“ na tejto stránke, no mám dojem, že som neuviedol všetké údaje. Je možné to overiť a ako?

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  33. Štát má všetky potrebné údaje a nemusí robiť takéto sčítanie. A keby ich nemal a potreboval by ich tak si už dávno nájde spôsob ako sa k ním dostať.

  34. Dobry den, ako možem preverit ze či som sčítala svoju dceru? zadala som len jej rod. čislo a nic viac
    dakujem

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  35. Dobrý deň,toto vôbec nie je dobrovoľné sčítanie …je robené pod tlakom udelenia sankcií za nevyplnenie od 25eur do 250eur. Ochrana osobných údajov bodov,čiže celé protiústavné a protiprávne aj ,keď ako uvádzate len informujete ,ste súčasťou tohoto bezprávia

  36. AKO SA MAM PRIHLASIT AK MI TO NEJDE CEZ POCITAC A MOJE TRVALE BYDLISKO JE BEZ ADRESY LEN MAM MC SIDLISKO TAHANOVCE KTORE JE UVEDENE AJ V OPCIANSKOM PREUKAZE BALINTOVA JARMILA

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  37. Dobry vecer po scitani som si nestiahol doklad da sa to este nejako vratit spaat alebo my ho viete poslat na e-mail?

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  38. Dobrý deň.
    Dňa 29,03,2021 som vyplnila sčítací formulár za seba aj za manžela. Nestiahla som si ale potvrdenie. Ak by bol nejaký problém, ako dokážem, že som to urobila?. Teda vyplnila a poslala ? Ďakujem .

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  39. Dobrý deň, chcem sa spýtať , či sa má sčítať cudzinec, ktorý dostal povolenie na prechodný pobyt v SR od 25.2.2021. Zatiaľ nie je na Slovensku. Bude sa tu sťahovať.
    Ďakujem

  40. Požiadala ma priateľka o prihlásenie sa do sčítania. Chce nielen seba, ale i priateľa a jeho matku. Na Vašej stránke sa mi vždy objavuje, že prihlasujem v krátkom čase a formulár ma po prvom označení údaja vráti späť na začiatok.
    Priateľku sa mi podarilo dostať do sčítania. Ďalších dvoch sa mi nedarí postúpiť do sčítania. Po akom časovom odstupe je možné pokračovať v sčítaní? Ďakujem za odpoveď. Fedorová

  41. Chcem sa sčítať, mám uviesť číslo bytu. Stránka, kde si to mám vyhľadať, si robí zo mňa srandu. Máte v tom bordel, ako nakoniec vo všetkej IT Slovenskej agende. Dr Gindl

  42. Chcem sa sčítať, mám uviesť číslo bytu. Stránka, kde si to mám vyhľadať, si robí zo mňa srandu. Máte v tom bordel, ako nakoniec vo všetkej IT Slovenskej agende. Dr Gindl
    Zase si robí Váš počítač zo mňa srandu. Vypisuje mi, že som sa už vyjadril.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  43. Dobrý deň,
    sčítala som seba, svoje dospelé dieťa žijúce v zharaničí, svojich klientov, ktorí sa pre pandemickú situáciu nemohli včas vrátit na Slovesnko a starú pani v DSS, o ktorú sa starám na žiadosť jej príbuzných.
    Bolo toho celkom dosť, takže som v tom chaose nevytlačila ani neuložila potvrdenia.
    Čo mám robiť, čo nás čaká?
    Dalo by sa to dodatočne identifikovať podľa rodných čísel?

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  44. Sčítal som sa ešte v začiatkoch aj s manželkou. A som naozaj sčítaný? Ako to zistím? Odpovedzte prosím!
    Milan Janda, Komenského 32/2628, 010 01 Žilina 20.2.1957
    Darina Jandová, dtto, 23.9.1958

  45. Dobrý deň.prepáčte,že ruším.Mám jednu otázku – dá sa zistiť,či boli zaevidovanie osoby do sčítania ,ktoré bolo uskutočnené.z môjho e-mailu Vyplňovala som sčítací lístok trom osobám.Vytlačený ščítací lístok ako potvrdenie nemám,nedisponujem tlačiarňou..Máme podozrenie ,že jedna osoba z nás troch nebola sčítaná.Prosím,ak je to možné,poraďte mi ,na koho ,alebo kam sa mám o informáciu obrátiť.
    Ďakujem.S úctou Mária.

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  46. Sčitala som sa elektronicky aj ja aj za manžela. ako si overim že moje ščitanie bolo správne odoslané?

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

  47. Zdravím vás. Chcem sa opýtať scital som sa na adrese kde mam prechodný pobyt nakoľko tu trávim 90% času. Ale trvalý pobyt mam inde. Alebo som sa mal s čítať na trvalý pobyt?

    1. Dobrý deň,

      ďakujeme za komentár.

      Žiaľ, Slovakon nie je prevádzkovateľom Elektronického sčítania obyvateľstva 2021, len o ňom píšeme článok, ktorým sa snažíme poskytovať základné informácie ohľadne sčítania. Práve z tohto dôvodu Vám nevieme 100 % odpovedať na všetky Vaše otázky. V prípade, že máte otázky ohľadom sčítania obyvateľstva alebo problémy so stránkou, odporúčame Vám vyhľadať kontakt na stránke http://www.scitanie.sk/kontakty alebo kontaktovať CALL CENTRUM na telefónnom čísle +421 2 20 92 49 19, ktoré je k dispozícii každý deň v čase od 8:00 do 20:00 hod.

      Ďakujeme!

      Tím Slovakon.

Nechajte nám svoju odpoveď

Vaša emailová adresa nebude zverejnená