fbpx

Päť spôsobov, ako môžete využiť sieťotlač vo firemnom marketingu

Sieťotlač je technika tlače, ktorej korene siahajú ďaleko do minulosti. Samozrejme, počas svojej histórie prešla určitými obmenami a tak má stále čo ponúknuť. A to aj v oblasti firemného marketingu.

Obľúbené tričká, prípadne mikiny a látkové tašky, ktorými dá firma najavo, že je ekologická

Čo vám  napadne ako prvé, keď sa povie reklamná potlač? Potlač tričiek, že? Tričká s firemným motívom sú totiž veľmi často využívané ako „pracovné“ oblečenie pre zamestnancov, ale aj ako pozornosť pre zákazníkov, či dodávateľov. Tričko s dobrým strihom totiž bude pasovať takmer každému. Ak je naviac tričko kvalitné, má potenciál, že bude pravidelne nosené a bude teda pravidelne „robiť“ reklamu (to v podstate platí o reklamnom textile všeobecne).

Podobne univerzálnym oblečením, ktoré je možné využiť na reklamnú potlač, je mikina. Okrem rôznych strihov, z ktorých by nemal byť problém si vybrať, sú voliteľnými súčasťami mikín aj zips, kapucňa, či takzvané klokanie vrecko.

Možno ešte väčší potenciál majú v tomto smere látkové tašky. Firma, ktorá si dá urobiť reklamnú potlač tašiek, nielenže získa reklamný „nosič“, ktorý budú ľudia nosiť vždy, keď pôjdu na nákup, zároveň dá aj najavo, že myslí na ekológiu, čo môže byť tiež súčasť firemného PR.

Autor: Prpos / Shutterstock.com

Praktické vaky na chrbát, ktoré zaujmú hlavne mladých a šiltovky pre všetky generácie

Podobne ako látkové tašky sú na tom praktické vaky na chrbát s potlačou. Majú praktické využitie a populárne sú hlavne u mladých. Ak sú pre vás mladšie ročníky cieľovou skupinou, rozhodne pôjde o dobrú voľbu.

Potenciál využiteľnosti naprieč rôznymi vekovými kategóriami majú aj šiltovky s reklamnou potlačou. Šiltovky sú totižto obľúbené medzi deťmi aj dospelými. Dobrou voľbou pre reklamnú potlač sú aj z dôvodu dobrej viditeľnosti potlače a taktiež vďaka dobrej trvanlivosti.

Zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Nechajte nám svoju odpoveď

Vaša emailová adresa nebude zverejnená