Čo urobíte ako prvé, keď sa ráno zobudíte? Možno to nebude váš prípad, ale množstvo ľudí najskôr siahne po svojom smartfóne a skontroluje, čo nové pribudlo cez noc na sociálnych sieťach. A minimálne táto skupina ľudí robí to isté aj ako poslednú vec pred spaním.
Ani sociálne siete nie sú len o spájaní sa s rôznymi ľuďmi.
Na sociálnych sieťach a internete všeobecne trávime množstvo času. Obzvlášť od nástupu smartfónov, ktoré nám umožňujú byť online (takmer) nonstop. A s tým, ako používanie internetu rástlo, rástol aj význam digitálneho marketingu.
Hľadať v súčasnosti firmu alebo živnostníka bez nejakej formy online reklamy, to by bolo ako hľadať ihlu v kope sena. Ak by ste predsa len mali úspech, bola by to skôr náhoda. Minimálne firemný profil na Facebooku alebo inej sociálnej sieti si určite skúšal vytvoriť každý.
Hľadáte niečo? Nájdete to na Googli.
Aj keď na sociálnych sieťach môžeme nájsť prakticky čokoľvek, internet nie je len o Facebooku, či Instagrame. Ak chceme nájsť nejaký produkt alebo službu, stále je najlepšou voľbou internetový vyhľadávač. A rovno ten najrozšírenejší, Google.
Google nie je najrozšírenejším internetovým vyhľadávačom len v celosvetovom merítku, ale aj ak sa pozrieme čisto na slovenských používateľov internetu. Používa ho viac ako 90% z nich. Preto je aj medzi firmami populárna reklama Google Ads.
Google Ads je služba, pomocou ktorej môžu inzerenti oslovovať potenciálnych zákazníkov v sieti Google. Je to dôležitý nástroj nielen z hľadiska inzerentov, keďže vďaka nemu dokážu osloviť veľké množstvo potenciálnych zákazníkov cez presne cielené kampane, ale veľkú dôležitosť má aj pre samotný Google. Príjmy Googlu z reklamy každoročne rastú a napríklad v roku 2019 tvorili takmer 71% všetkých príjmov spoločnosti.