fbpx

Reklama na internete je pre firmy a živnostníkov kľúčová.

Čo urobíte ako prvé, keď sa ráno zobudíte? Možno to nebude váš prípad, ale množstvo ľudí najskôr siahne po svojom smartfóne a skontroluje, čo nové pribudlo cez noc na sociálnych sieťach. A minimálne táto skupina ľudí robí to isté aj ako poslednú vec pred spaním.

Ani sociálne siete nie sú len o spájaní sa s rôznymi ľuďmi.

Na sociálnych sieťach a internete všeobecne trávime množstvo času. Obzvlášť od nástupu smartfónov, ktoré nám umožňujú byť online (takmer) nonstop. A s tým, ako používanie internetu rástlo, rástol aj význam digitálneho marketingu.

Hľadať v súčasnosti firmu alebo živnostníka bez nejakej formy online reklamy, to by bolo ako hľadať ihlu v kope sena. Ak by ste predsa len mali úspech, bola by to skôr náhoda. Minimálne firemný profil na Facebooku alebo inej sociálnej sieti si určite skúšal vytvoriť každý.

Autor: Foxy burrow / Shutterstock.com

Hľadáte niečo? Nájdete to na Googli.

Aj keď na sociálnych sieťach môžeme nájsť prakticky čokoľvek, internet nie je len o Facebooku, či Instagrame. Ak chceme nájsť nejaký produkt alebo službu, stále je najlepšou voľbou internetový vyhľadávač. A rovno ten najrozšírenejší, Google.

Google nie je najrozšírenejším internetovým vyhľadávačom len v celosvetovom merítku, ale aj ak sa pozrieme čisto na slovenských používateľov internetu. Používa ho viac ako 90% z nich. Preto je aj medzi firmami populárna reklama Google Ads.

Google Ads je služba, pomocou ktorej môžu inzerenti oslovovať potenciálnych zákazníkov v sieti Google. Je to dôležitý nástroj nielen z hľadiska inzerentov, keďže vďaka nemu dokážu osloviť veľké množstvo potenciálnych zákazníkov cez presne cielené kampane, ale veľkú dôležitosť má aj pre samotný Google. Príjmy Googlu z reklamy každoročne rastú a napríklad v roku 2019 tvorili takmer 71% všetkých príjmov spoločnosti.

Zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Nechajte nám svoju odpoveď

Vaša emailová adresa nebude zverejnená