fbpx

Dva spôsoby, ako sa dopracovať k firemnému webu

Firemný web je v súčasnosti základom pre úspešnú propagáciu akejkoľvek firmy. Keď chcú ľudia nájsť firmu, ktorá by im poskytla požadované produkty, či služby, v prvom rade sa totiž obrátia na internet. A mať len firemné profily na sociálnych sieťach nepôsobí príliš profesionálne.

Zdroj: ronstik / Shutterstock.com

Firemný web na pár klikov

K firemnému webu je možné sa dopracovať viacerými spôsobmi. Najjednoduchším je vytvorenie web stránky „zo šablóny“. Na internete nájdete viacero služieb, ktoré umožňujú vytvoriť si vlastný web za niekoľko minút aj ľuďom, ktorí nemajú s tvorbou webu žiadne skúsenosti. Stačí zvládať bežnú prácu s počítačom.

Šablónové weby prešli dlhú cestu a teraz môžete mať takýmto spôsobom dobre vyzerajúci web, ktorý bude solídny aj z hľadiska funkčnosti. To, či je takýto web vhodný ako firemný, však záleží od požiadaviek danej firmy.

Web na mieru od profesionálov

Zaručený spôsob, ako mať firemný web, ktorý bude presne vyhovovať vašim požiadavkám, je zveriť tvorbu webu profesionálnym webdizajnérom. Tí vám pripravia web, ktorý bude obsahovať všetko potrebné. Ako takýto proces prebieha?

Celý proces tvorby webu začína konzultáciou, na ktorej sú analyzované a definované ciele webu. Nasleduje návrh štruktúry a funkcionality webu. Komfortné a intuitívne ovládanie webu je totižto nutnosť a to nielen na počítačoch, ale aj na mobilných zariadeniach. Hneď na to naviaže návrh dizajnu webu, ktorý je dôležitý podobne ako samotná funkcionalita. Prvý dojem je skrátka dôležitý aj pri web stránkach.

Potom nasleduje už samotná tvorba webu, čiže kódovanie, programovanie a implementácia redakčného systému, ktorý slúži na správu obsahu webu. Medzi posledné kroky patrí dôkladné otestovanie webu a taktiež implementácia Google Analytics. A potom je už web funkčný a pripravený získavať firme nových zákazníkov.

Zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Nechajte nám svoju odpoveď

Vaša emailová adresa nebude zverejnená